Koppelingen
Wij zijn gespecialiseerd in het koppelen van externe systemen aan uw bedrijfsadministratie
Wat is zo'n koppeling?
Een koppeling is niets meer, en niets minder, dan een verbinding tussen twee of meerdere systemen. Na het activeren/inzetten van zo’n koppeling je daarna informatie binnenhalen vanaf het externe systeem richting uw eigen systeem. Of juist de andere richting op. Of allebei! De mogelijkheden zijn eindeloos!
Waarom zou je zo’n koppeling willen hebben, vraag je? Het grootste voordeel van zo’n koppeling is de tijdswinst die daarmee gepaard gaat. Verleden tijd is het “domme” werk van orders overtypen vanuit de e-mail in jouw systeem of het invoeren van NAW-gegevens bij het aanmaken van verzendlabels.
Hierdoor hou je tijd (en handjes) over om bezig te gaan met de echt belangrijke dingen, het bedienen van uw klanten en het groeien van uw business! Dus, waar wacht je nog op!
Een aantal van de belangrijkste voordelen die dit op zal leveren:
- Tijd- en kostenbesparing: Het automatiseren van
koppelingen vermindert de tijd die nodig is voor het uitvoeren van taken
en minimaliseert kosten die anders zouden worden besteed aan het
handmatig overbrengen van gegevens tussen systemen. - Nauwkeurigheid en consistentie: Geautomatiseerde
synchronisatie vermindert menselijke fouten en zorgt voor een
consistente gegevenskwaliteit tussen systemen, wat essentieel is voor
betrouwbare rapportage en besluitvorming. - Nagenoeg realtime gegevensuitwisseling: Een geprogrammeerde
koppeling maakt nagenoeg realtime gegevensuitwisseling mogelijk tussen systemen,
waardoor gebruikers altijd toegang hebben tot de meest actuele
informatie zonder vertraging.
Voordelen
- Tijdswinst
- Nauwkeurigheid
- Schaalbaarheid
- Effeciëntieverhogend
- Nagenoeg realtime
Hoe werkt het?
Om tot een goed functionerende en op maat gesneden koppeling
te komen voor jou als klant doorlopen we de volgende stappen.
Het begint met het eerste contact zoeken (je bent geïnteresseerd in een van onze oplossingen) en een consult gesprek in te plannen.
Tijdens het consult gesprek komen we nader tot de kern van de zaak en worden de verwachtingen en randvoorwaarden (wat moet opgelost worden en hoe) besproken. Er wordt een implementatieplan gemaakt en het implementatietraject begint.
De technische voorwaarden voor de koppeling worden met alle betrokken partijen gedeeld en er worden contactmomenten ingepland om de koppeling daadwerkelijk te installeren, te configureren en te testen. Na een succesvol test kan de koppeling opgeleverd worden.
Na het uitvoeren van het implementatieplan is de koppeling opgeleverd. In de beginfase houden we nauw contact om na te gaan of alles naar wens verloopt. Is dit het geval, zij wij en de klant blij! We zullen elkaar nu bijna niet meer hoeven spreken, maar geen bericht is goed bericht, toch?!
Mogelijkheden
De mogelijkheden zijn eindeloos
Het zou kunnen dat onze standaard koppeling (nog) niet helemaal aan de eisen en verwachtingen voldoet. Treur niet! Uitbreidingen aan onze software zijn altijd bespreekbaar, zolang het in ons “straatje” past. Hierdoor is er geen beperking in de mogelijkheden voor jou!
Heb je interesse in een van onze diensten of wil je meer weten?
Dat kan! Via onderstaande contactgegevens zijn we te bereiken. We proberen je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn!
+31 (0) 528 342 891
FAQ
Veelgestelde vragen
Zie hiernaast een selectie van de veelgestelde vragen die wij krijgen en het antwoord hierop.
Controleer als eerste via de uitleverhistorie of deze uitlevering wel/niet verwerkt is door onze koppeling.
Is bij het tabblad Verzendgegevens het veld voor Track & trace code en/of Track & trace url leeg dan is dit type zending niet geconfigureerd, wordt er niet voldaan aan een van de gestelde voorwaarden of staat onze koppeling wellicht uit?
Staat in de hierboven beschreven velden wel informatie/tekst met een (voor jou) herkenbare track & trace url? Dan is de kans groot dat de connectie met de printer niet (goed) functioneert). Heb je de wachtrij van de printer al bekeken? Staat de printer wel aan?
Staat in het veld voor Track & trace code wellicht FOUT BIJ AANMELDEN? Dan heeft de koppeling de gegevens niet goed kunnen verwerken naar de externe vervoerder. Zijn de adresgegevens wel correct? Wordt er wel voldaan aan alle gestelde voorwaarden voor het geselecteerde type zending (op basis van de collo code)?
Heeft de WooCommerce order wel de juiste status (als voorwaarde) om in het systeem gezet te mogen worden? Orders worden pas ingelezen vanaf een bepaalde status (vaak pas als er betaald is). Loop de order na in uw WooCommerce shop.
Orders/Kaartjes die via een extern systeem worden gesynchroniseerd naar vPlan worden default "verborgen" gehouden.
Als het goed is, zie je na het aanklikken van de Backlog button een icoontje staan naast de button voor Maak nieuw kaartje? Zie je in dit icoontje een rood bolletje met een cijfer daarin?
Dit wil zeggen dat je één soort of meerdere soorten order typen als filter niet aan hebt staan. Klik het icoontje aan en selecteer de order typen die je wilt zien.